سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نرم افزار Adobe InDesign CS5.5 v7.5

جمعه 90/4/3 11:52 صبح| نرم افزار جدید، نرم افزا، نرم افزار نگارش متن، نرم افزار نشر و صفحه ارایی، نرم افزار انتشار کتاب,نرم افزار تهیه روزنامه | نظر

دانلود نرم افزار Adobe InDesign CS5.5 v7.5
| دانلود رایگان نسخه جدید حرفه ای ترین و قدرتمند ترین نرم افزار نشر و صفحه آرایی در جهان |

پس از معرفی جدید ترین نسخه پکیج نرم افزارهای شرکت ادوب که در چند هفته پیش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection برای دانلود دوستان قرار گرفت در پست امروز وب سایت میهن دانلود یکی از پر طرفدار ترین نرم افزارهای این مجموعه را به صورت جداگانه برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Adobe InDesign قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار نشر و صفحه آرایی در سراسر جهان می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است. اکثر افرادی که با طراحی مجلات و کتاب ها سروکار دارند حتمآ این نرم افزار را می شناسند و با آن کار کرده اند چرا که این برنامه یکی از انتخاب های افراد حرفه ای در این زمینه می باشد. شما توسط این نرم افزار میتوانید به طراحی قسمت های مختلف یک مجله بپردازید در واقع این برنامه به شما این امکان را می دهد تا با کمک فونت های بسیار زیبا متن دلخواه خود را به شکل های مختلف تایپ کنید و همچنین در قسمت هایی که نیاز به عکس است، عکس هایی را در رابطه با متن مورد نظرتان به گوشه و کنار آن اضافه کنید تا خوانندگان مجله یا کتاب شما درک بهتری از متن مندرج داشته باشند. امروزه در چاپخانه ها و شرکت هایی که در زمینه نشر فعالیت می کنند از این برنامه برای انتشار کارهای خود از قبیل مجله، سر رسید، کتاب، برشور تبلیغاتی و ... استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های مهم این برنامه قابلیت ذخیره سازی مجله شما در فایل هایی با فرمت های PDF, JPG, SWF, HTML و ... می باشد که می توانید مجله و یا کتاب مورد نظرتان را در قالب یک کتاب الکترونیکی با قابلیت اجرا در کامپیوتر و موبایل منتشر کنید. این برنامه نیز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابلیت سازگاری و ارتباط با سایر نرم افزارهای این شرکت را دارد و شما قادرید تا در صورت نیاز به استفاده از هر کدام از نرم افزارهای Acrobat و Flash, Illustrator به راحتی از طریق همین نرم افزار با آنها ارتباط برقرار کنید.

دانلود نرم افزار Adobe InDesign CS5.5 v7.5
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- دارا بودن ابزارهای بسیار دقیق در زمینه نشر و صفحه آرایی.
- قابلیت ذخیره سازی مجله آماده شده در قالب یک کتاب الکترونیکی.
- دارا بودن ابزارهای مختلف نگارش متن.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی جهت اضافه نمودن عکس های دلخواه در متن.
- قابلیت برقراری ارتباط با سایر محصولات شرکت ادوب.
- دارا بودن فوت های مختلف به جهت زیباسازی متن.
- دارا بودن های مختلف و امکان استفاده از آنها در متن.
- قابلیت ذخیره سازی مجلات در فرمت های JPG, SWF, HTML و ...
- قابلیت ساخت و نشر فایل هایی با فرمت استاندارد XML.
- دارا بودن قابلیت صفحه آرایی بسیار دقیق.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).