سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود تم زیبای ویندوز سون Glass Onion v2 Theme

جمعه 90/4/3 5:51 عصر| نرم افزار، نرم افزار جدید,تم ویندوز هفت، تم کلاسیک برای ویندوز، تم جدید,تم زیبا برای سون، تم سبز ویندوز سون | نظر

دانلود تم زیبای ویندوز سون Glass Onion v2 Theme

تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Glass Onion نام یک تم زیبا و شیک برای ویندوز سون است که مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار دومین نسخه آن نمی گذرد و آن را برای شما آماده کرده ایم. این تم زیبایی محیط ویندوز شما را دوچندان می کند و جذابیت استفاده از آن را افزایش می دهد. منوها و پنجره به زیبایی طراحی شده اند و همچنین از تصاویر پس زمینه بسیار مناسبی نیز استفاده شده است.

توجه:
 پس از استخراج تم از حالت فشرده ، فایل های بدست آمده را در مسیر C:\Windows\Resources\Themes کپی کنید. در دسکتاپ کلیک کنید و گزینه Personalize را انتخاب کنید و برروی تم مورد نظر کلیک کنید تا فعال شود.